درمان اعتیاد امکانپذیر است؟

با توجه به این موضوع که تا کنون در حوزه ی درمان اعتیاد مطالعه ی یکپارچه و قابل قبولی مبنی بر موثر بودن یا نبودن درمان اعتیاد رخ نداده است ، مرکز جامع درمان اعتیاد آمریکا (AAC) با انتشار اولین مطالعه نتایج اثر بخشی درمان اعتیاد بر روی مراجعین خود پاسخ  قابل قبولی به این پرسش داده است. نتیجه ی این مطالعات می تواند زمینه ساز ارتقاء و یا تجدید نظر در اجرای روشهای فعلی درمان اعتیاد در کشور ما،نیز باشد

گلهای مصنوعی ، مواد روانگردان جدید

نوعی از مواد روانگردان جدید که در حال حاضر بیشتر به شکل تدخین به همراه سیگار ویا در ترکیب با کانابیس های طبیعی استعمال می شود و حاوی کانابینوئیدهای مصنوعی می باشند. این گروه، از بزرگترین گروه های مواد محرک و روانگردان جدید مصنوعی محسوب می شود.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران را در این مقاله می‌خواهیم از نظر کارشناسی و از نظر بیماران و مراجعه کنندگان بپردازیم.با پرس و جو در بین بیمارانی که در مرکز ترک اعتیاد حیات نو بستری بوده و اعتیاد را ترک کرده اند به این نکته خواهید رسید که ما بهترین مجموعه ترک اعتیاد در تهران را فراهم نموده ایم و تمام سعی و تلاش خود را بر آن گذاشته ایم که از بیمار و خانواده آن حمایت گردد ما همیشه سعی کردیم و با تمام قدرت به آن ادامه دادیم ، شان بیمار و خانواده او را حفظ می‌کنیم و بهترین امکانات را در حد توان خود برای ایشان فراهم می‌کنیم

مدت زمان باقی ماندن مواد مخدر در بدن پس از سم زدایی

فردی که تصمیم می گیرد مواد مخدر را ترک کند درساعت ها و روزهای اولیه پس از ترک مواد مخدر به دلیل عادت کردن مغز و دیگر اعضای بدن به مخدر به عنوان یک ماده متحرک، حس خماری را تجریه می کند.

اعتیاد به شیشه و درمان آن

نزدیک به یک دهه است که مواد مخدری به نام دی مت آمفتامین هیدروکلرید با عنوان رایج شیشه در جامعه باب شده که جزو موادهای مخدر توهم زا است.

به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید